August 23, 2010

黑色星期一


這幾日來,心靈受到無型嘅創傷。有時,有啲傷,原來唔一定發生喺自己身上,都會好痛,好痛。 星期一,lunch返嚟有同事話馬尼拉有康泰旅行巴被騎劫,整個下晝留意情況,很平靜,沒有報導所講槍手會有所行動,延至放工七點多情況都沒有改變,我心想,都是時間嘅問題,談判過後總應無事。

番到屋企,電視直播現場情況,好似有啲緊張,突然間電視字幕打出來說,槍手已經殺死所有人質。我當時個心跌咗落嚟,點解會咁,明明好地地..... 情況急轉直下,睇見一大班警察,特警等圍住架巴士,唔知想點。 想攻唔想攻咁,有一班喺車尾係咁用鎚仔舂架車,另一個喺車門想綁條麻繩試圖扯開,唔係嘛,捉野豬呀? 過一陣,另外幾個特警撬開太平門想試圖上車,但俾槍手袱擊,於是退後落返嚟,最荒謬係,佢哋並冇保護工具,赤手空拳諗住對付槍手?跟住,情況進一步轉差,突然,一輪機關槍喺車裡面狂掃,我好驚,究竟車裡面發生咗乜嘢事,好心急,好想知,人質究竟點,眼淚不停咁落下,我,同埋電視畫面裡情況一樣,極度失控。喺咁混亂嘅情形下,突然... 車門有一個人半身掉咗出嚟,好明顯,係一條屍體,仲不停滴血。嗰一刻,我同老公手拖住手,呆哂。我大叫,「佢想玩啲乜呀」,心裡面諗住,佢一定係掉一個人質嘅屍體出嚟示威。在場人士加上新聞報導員都唔知嗰條屍係邊個,大家都只係以眼見嘅事實同埋收到嘅訊息去報導,總之,好恐怖。老公叫我唔好睇,因為可能會有更暴力,更難堪嘅鏡頭會出現,但我好想知車裡面啲香港人點情形,唔想離開。過咗一陣,報導描述,條屍體原來係槍手.......

個心好似定咗一定,事情起碼無得再差落去。於是,周圍嘅警察,記者洶湧而上,圍住㗎車。警察開始上車,好驚,好驚佢哋會抬一具具屍體出嚟.... 我手有啲震,心裡面極度不安。過咗一陣,見到一個活生生嘅人出嚟,我彈起身, 歡呼起嚟,眼淚流得更厲害,「無事喇,有生還者呀!」,心裡希望見多啲人行出嚟,第二個喇,三個,快啲,下一個呢?好,再多一個,兩個... 等咗一陣,再無人自己走出嚟。跟住,警察開始抬出受咗傷嘅人,心裡面不停咁希望,呢啲人只係受咗傷.......

一整晚電視都播住現場嘅情況,心情跌到落谷底,仲未知啲受傷嘅人係生係死,最後,報導話有七人死亡.... 延至第二日,再有一個走咗,總共死咗八個。往後呢幾日,每每睇到啲新聞,insider story,都眼紅紅,要心情平復一啲先可再睇落去。

No comments: