August 12, 2009

土司工坊 Toast Box

每次去新加坡做嘢或者旅遊時都總會預留一啲時間去食 328 加東喇沙, 同埋到啲hawker center 或者kopi tiam 食kaya toast。當知道Times Square B2 將會開純南洋風味嘅土司工坊,真係好興奮! 開幕以嚟光顧過好幾次,食物質素雖然未及得哂新加坡,不過我覺得合格,最鐘意係Pandan Cake同埋喇沙。雖然網上有啲人俾喇沙分數好低,話啲粉點解係米線,又話喇沙應該係用匙羹食,冇理由用筷子等等。但我覺得佢湯底真係唔差,所以會繼續幫襯。不過我想講吓嘅係佢地營運上嘅問題。當然,喺呢度講得嘅梗係投訴啦!以下幾點係綜合咗我呢幾次所得嘅結論:


1)人手分配
餐廳係自助型式,除咗有賣基本食物以外,仲有一個櫃係賣bakery嘅。但係,收銀機就只得一個!無論你想買嘢食,買嘢飲,定係淨係想買個飽,都要排嗰行隊。嗱,問題就喺度喇。嗰個負責收銀嘅,落咗order,如果係熱飲就會pass俾另一個staff做,但凍飲好似barley water或者bakery就會佢負責埋,明明後面有其他人走嚟走去,點解唔叫佢地幫手,等佢可以快啲接下一個order?而得一個cashier就更加有問題,如果部機有乜事又或者落錯單就仲麻煩,閒閒地起碼要排十至十五分鐘先可以落order。試過好幾次行過淨係想買件Pandan cake走,但見條隊咁長,都係咪攪,咁就流失咗一個客,咁你話當中冇咗幾多生意呢? 我覺得大家樂嘅set up好好,一邊排隊買飛,一邊就預備食物,大家有自己崗位。我明地方唔大未必可以有咁嘅luxury,但點都應該整多一部收銀機咯,話哂都係人多嘅銅鑼灣區,點都值得投資啩?


2)無理收費
有一次叫咗西多,見到件多士上面有塊厚牛油,但冇糖槳,亦冇除碟附上,於是就叫阿waiter哥哥攞啲嚟,佢竟然話,要加兩蚊喎,吓? 乜西多嘅牛油同埋糖漿唔係一個default嘅配搭嚟咩?定係我見識少,南洋嘅西多本身係冇syrup嘅呢?不過咁都未算,原來問攞杯水都要收兩蚊,有冇咁過份呀?


3)黑面員工
嗰度嘅員工基本上要全部拎去再培訓!冇一個嘅面口係歡容嘅,全部都好似你殺咗佢全家咁。叫佢地執一執張枱,一係就聽唔到,一係就萬般不願意。記得有一次我地叫咗喇沙,個waiter哥哥由於睇唔到我地放咗喺枱嘅號碼牌,佢攞住兩碗粉行咗個圈,我地又唔肯定嗰兩碗粉係咪我地嘅,咁咪叫佢過嚟問係咪我地咯,嘩,佢個樣真係嚇死我,睇得出佢心裡面係講緊十八個字操口,好似責怪緊我地唔早啲叫佢過嚟。佢放低時我幾想講唔好意思喎!

2 comments:

Anonymous said...

首次往APM Toast Box外賣兩個套餐, 初時見該店收銀的一位身型略肥的女士,於收銀及落單時已顯示不耐煩。 落單後發覺她打錯了較貴的咖哩餐, 便通知該女職員。 她回答說 “點樣呀!“, 計算後她說退回10元, 過程中她態度頗晦氣。 我家人計算後說是否應是13元, 該職員再計算後,更晦氣地說 “ 外賣不用計餐盒兩蚊㗎!!!“ ( 我們真的不知道每個外賣餐要加2元及無心騙取總數三元), 我便向該職員說 ”對客不用那般晦氣“ ,該職員隨即向我們鞠三個躬,並說“係我錯, 係我衰“, 然後用力拋餐具
我相信就算該位職員自己心情不佳,也不應向客人發洩,這樣對顧客的態度, 對公司的形象,一定的影響

Anonymous said...

真!態度超唔好😡🤬