August 31, 2009

Blogger Templates



由六月份開始製作我個人blog之後,已經不停物色唔同嘅templates。我希望我嘅blog比較個人化啲,例如希臘旅行嘅就用陽光與海灘,夏天北海道就用薰衣草等。至於我個人嘅blog始終係未搵到合心水嘅。Download咗template之後我亦會私自改layout同啲codings,務求做到非常個人化,又代表到我自己。因為咁,我都希望將啲好嘢公諸同好,所以以下係一啲值得去參考嘅網址,除咗templates,仲有關於coding 嘅一啲基本知識同技巧。

一個幾清新嘅版面,展示嘅 templates都唔會太大路。亦包括Blogger 嘅tricks。

Pyzam除咗有超過一千個blogger templates之外,仲有其他唔同種類嘅templates,好似MySpace,Frienster Layout,Hi5等等,好齊全!

同 AllBlogTools差唔多,templates嘅design都係屬於比較elegant啲

No comments: