December 21, 2015

台北養生之旅

到台灣旅遊都不外乎勁飲勁食勁買,每次都會好好安排,好令行程「食得招積,玩得出色」。不過,大飲大食之餘,都一定會安排好幾個養生環節。所謂「天下沒有長生之藥、只有養生之道」,台灣人尤其深明呢個道理,所以周圍都係養生會館。

先介紹「健康洗」,Happy Hair 乃髮型養護專業連鎖店。全台灣有五十多間分店,隨一般洗剪吹染電髮之外,最愛就一定為「頭皮養護療程」。而我好幾次都係去位於台北永吉路分店。髮型師先用儀器檢驗頭皮,定出屬性,一照之下,原來我頭皮頗多角質死皮,有啲堵塞毛囊,本應一個健康毛囊會有三條頭髮,如果角質死皮嚴重,又唔好好護理,將來有機會頭髮越生越少,而唔健康嘅頭髮仲會比健康嘅特別顯得幼細。從來未檢驗頭皮嘅我,有點驚訝。

髮型師先用髮擦用力梳頭,跟住用適合我頭皮性質嘅精油幫我按摩差不多二十分鐘。然後就開始「健康洗」,即係瞓喺洗髮椅,一邊洗,一邊再按摩,我真的睡著了!經過差不多一個鐘嘅按摩,真心覺得頭皮乾淨清爽!

髮型師Jessica非常專業細心,我哋一行五人除咗我剪頭髮以外,每一個都係長髮姑娘,而Jessica就用心地為每一個造型,離開時已經可以去派對!




No comments: