September 15, 2009

劫後餘生16小時

尋晚真係永世難忘。颱風巨爵襲港,下晝四點幾已經講定六點會掛八號風球,所以好早就返咗屋企。夜晚啲風勢越來越勁,兩隻狗已經超不安,好alert。到十二點幾諗住瞓,叫埋小狗入房。房嘅牆又試滲水喇,真係煩,諗緊點索水之際,客廳無啦啦有聲好似爆炸嘅巨響,俾佢嚇一跳,咁睇吓發生乜事啦,一出去,O哂咀,見到廳嘅窗穿咗兩個窿,周地玻璃,嚇到我地傻咗。



未深入睇吓破壞力有幾強,表面望落去已經好頭痛。唉,今晚唔駛瞓啦!有個大窿,啲風同雨係咁飄入嚟,外面八號風球,又唔知搵邊個求救,真係束手無策!諗諗吓,橫掂點遮都遮唔到啲風,不如索性執哂窗口附近啲物件走,再用膠袋遮住啲搬唔開嘅音響櫃。一邊舖就一邊執番啲大塊嘅玻璃碎,最後放兩塊大毛巾墊地索水。最攪笑就係當我地一路舖膠袋嘅時候,一聽到啲風吹緊埋嚟,我地就九秒九衝返入房,點知會唔會有第二次先,狼狽到爆。

之後,塞住個itouch,大被衿過頭。我知阿力每隔一陣就出去視察吓災情,我真係有心冇力。

Bon同Dau由頭震都尾,Bon最先走入個籠避難,後尾Dau都跟埋佢入去。成晚都唔俾佢地出嚟,因為周圍都係玻璃,唔小心食咗就首尾長喇。Bon係驚青啲嗰個,個身震足成晚,好慘!

第二朝七點幾check仲係八號波,於是繼續瞓。十一點,終於落番三號喇,不過都無諗過返工,因為真係有排執,淨係要清理番啲玻璃都好大工程。業主Edmond同Esther先後嚟探班,最好笑Edmond睇完災情之後同我地講唔好意思,哈,乜係你做㗎? 唔駛唔好意思喎,天災,邊個想㗎! Esther帶咗鋁窗師父阿昌哥嚟睇,佢後尾出去幫我地搵合識嘅玻璃,搵咗成個鐘,由銅鑼灣行到灣仔先搵到,都算唔話得,因為佢好少做啲咁細嘅工程。

昌師父好勁,一個人由拆窗框,嵌番塊玻璃,噴膠一腳踢,個幾鐘攪掂哂。之後落嚟就係我地還原間屋嘅時候。 用咗成個下晝去清理,吸塵,抹嘢!不過諗番,算啦,當俾自己一個藉口清吓間屋。 諗番轉頭,不幸中之大幸。發生事前五分鐘我仲坐喺廳度,好彩一早叫哂B and D入房,又好彩地件不明飛行物體冇打正我地間房,如果唔係就一定有人或狗受傷。多得天主保祐。

No comments: