July 17, 2009

二十三年後的重逢

尋晚有個壯舉, 就係見返自小六以後再冇見過嘅同學仔。Bonding呢樣嘢好神奇,明明廿三年冇見,但一見返可以雞啄唔斷咁傾計,講返以前小學嘅人與事。我有時都好佩服我嘅記憶力,真係會記得中文名,英文名,其實仲會記得佢地幾號number,不過冇話佢地知,費事嚇親就唔好啦!我細個都幾奇怪,會記埋啲港姐名,幾多號number等等! 真喎,張曼玉29號,袁詠儀11號,李嘉欣4號呀嘛!

聽返佢地講,我小學原來好出名--百厭! 我操行不嬲唔好,不過係男仔頭啲之嘛。最鐘意同郭永禎同埋賴靄欣三個扮小雲小吉通處跑,我又鐘意傾計,明明唔係最矮,俾老師要我坐第一排睇實我,一講嘢就罰。最記得有一次,我不過轉個頭去隔離個同學仔度,都俾老師叫我個名罰企,我諗佢以為我又想講嘢。最過份係啲老師點解會去隔離班講我是非嘅? "呢,隔離班嘅陳曼宜又俾人罰喇..." 攪到阿莊婉儒靜靜雞就嚟睇吓邊個係陳曼宜,激死!

我地六個又講,仲記得有個女仔叫麥超倫,阿黃美儀話佢最鐘意放屁同攞住個背心膠袋,哈,Jesus! 我話麥超倫仲有個妹叫麥崑倫,仲同我個妹一班,佢地話我亂噏一通,哈!

No comments: